De komende turnlessen (van 24 tot 30 april) gaan we de fietsvaardigheden van de kinderen inoefenen en leggen we enkele testen af. Tijdens deze lessen beschikken we ook over enkele verkeersborden die we kunnen inzetten. In de mate van het mogelijke zou het fijn zijn als de kinderen de dagen dat ze turnen hebben met de fiets (voor de kleinste kleuters kan dit ook een loopfiets of step zijn) naar school komen.

  • LO-lessen instapklas, eerste en tweede kleuterklas: maandag en donderdag
  • LO-lessen derde kleuterklas: maandag en vrijdag
  • LO-lessen leerjaar 1, 3, 5, 6: dinsdag en vrijdag
  • LO-lessen leerjaar 2: maandag en donderdag
  • LO-lessen leerjaar 4: dinsdag en donderdag

Alvast bedankt!

Groetjes
Meester Sam