De kleuters zijn al goed aan het dansen voor het schoolfeest, ze kijken ernaar uit om hun dansje aan jullie te laten zien.

Nog niet alle kleuters hebben een T-shirt meegenomen naar school, dit T-shirt zonder opdruk in de kleur geel, beige of bruin, mag morgen of vrijdag nog meegegeven worden.

Hierbij nog praktische info:

  • De kleuters worden 7 juni om 13 uur op school in het B-gebouw (langs de sporthal) in het lokaal met de groene deur op de benedenverdieping verwacht. Hier worden ze door de juf klaargemaakt voor het optreden. Als jullie je kleuter brengen, mag er altijd geholpen worden bij het omkleden.
  • De kleuters krijgen van de juf een outfit voor het optreden. De meisjes een gele rok, de jongens een gele broek. Het T-shirt dat al eerder meegegeven mocht worden naar de klas, wordt dan ook aangedaan.
  • De kleuters worden voor het optreden ook een beetje geschminkt. Als je kleuter niet geschminkt mag worden, mag je dit aan de juf laten weten.
  • Vanaf 13.30 uur starten de optredens van alle klassen.
  • Na het optreden mogen de kleuters, in hetzelfde lokaal als ze gebracht werden, door de ouder(s) opgehaald worden.