Op maandag 1 juni kwamen de kleuters van de derde kleuterklas voor de eerste keer kijken in het eerste leerjaar. Wat ziet die klas er anders uit dan dat ze gewend zijn, zo kunnen we de reacties omschrijven. Toen ze alles goed bekeken hadden, leerden ze het eerste woordje, namelijk ‘ik’. Hiervoor kregen ze hulp van Hup, onze klaspop die helpt bij het lezen. Aap die helpt bij schrijven, sliep nog even verder. Wat waren ze trots! Maar toen zat ons werk er nog niet op. We hebben zelfs al een blaadje van rekenen gemaakt. Ze waren zo fier op hun eigen werk, maar de juffen ook! Helaas was de tijd om en moesten ze terug naar hun eigen klas, gelukkig mag Hup een tijdje mee naar hun klasje om verder kennis te maken. Binnenkort mogen ze nog eens een keertje komen kijken!

Bekijk meer foto’s in het fotoboek van onze school.