De start van het schooljaar hebben we achter de rug. Je kan via deze link de eerste foto’s terugvinden.

We zijn klaar voor het eerste thema. Komende twee weken “leren” en spelen we over en met vormen. Gewoon vormen bestuderen … nee, dat doen we niet! We gaan echt aan de slag met vormen. We spelen er spelletjes mee, knutselen vormen, bekijken kunstenaars die met vormen werken, zijn creatief op verschillende manieren met vormen … 

Wie weet heb jij thuis wel iets rond dit thema, zoals een spelletje, materialen of knuffels. Dit mag je meenemen om aan de andere kinderen te tonen of mee te spelen. Voorzie alles van naam alsjeblieft.

Vergeet niet: op vrijdag 3 oktober hebben de leerkrachten een pedagogische studiedag. Ons klasje is dan gesloten.