Deze week is het op onze school de week van de hulpdiensten. Daarom komen donderdag 30 april medewerkers van het Rode Kruis een EHBO-les geven. Ze vragen of de leerlingen voor deze les een knuffel met armpjes en beentjes meenemen naar school. Hierop kunnen ze bepaalde verzorgingstechnieken oefenen.