Op donderdag 7 mei konden de leerlingen van het 1ste en 2de leerjaar genieten van een leuke sportdag. Onze sportdag begon met het wandelen naar de sporthal in Bree. Eenmaal daar begonnen we aan het echte werk. Als eerste maakten we kennis met verschillende sporten: volleybal, basketbal, oriëntatie, aikido, hockey, voetbal. Hierna was het tijd voor een korte pauze. Dan was het tijd om even naar binnen te gaan. Hier konden we spelen op springkastelen, voetballen, darten, minigolf spelen en nog zoveel meer. Daarna mochten we gaan trommelen op de djembé. Tijd voor ons middageten, we picknickten in het gras onder de stralende zon. Daarna was het tijd om stunts te doen op de fiets of step. We mochten in rolstoelen zitten en fietsten op gekke fietsen. Toen was het alweer tijd voor de laatste pauze. We sloten onze dag af met allerlei spelletjes. Sommigen waren al moe, maar toch moesten we nog naar school wandelen. Het was een leuke, sportieve dag! Wij hebben genoten!

Bekijk meer foto’s in het fotoboek van onze school.