Zondag 7 juni is het zover, ons schoolfeest!

Bij elk dansje hoort natuurlijk een mooie outfit. Voor ons dansje hebben de leerlingen volgende kledingstukken nodig:

  • Een jeansbroek/ -short/ -rok
  • Een rood T-shirt (zo effen mogelijk) OF een bruin/beige/kakigroen T-shirt (zo effen mogelijk)
  • Eventueel (zeker niet verplicht!) een diadeem met dierenoortjes (bv. beer, giraf, zebra …)

Gelieve deze kleren in een gelabeld zakje voor 3 juni aan je zoon of dochter mee te geven.

Neem gerust contact op met de klasleerkracht wanneer je zoon of dochter één van de kledingstukken niet heeft, dan zoeken we een oplossing hiervoor. Het is zeker niet de bedoeling dat je dit aankoopt.
Indien je meerdere diademen hebt, mag je dit ook altijd laten weten.

Wij zijn er alvast klaar voor!