In het tweede leerjaar hebben we al erg hard geoefend op de maal- en deeltafels. Zo leerden we de tafels van 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 8.

Op het einde van het schooljaar kunnen de leerlingen hun tafeldiploma verdienen. Omdat de tafels voor sommige leerlingen nog wat moeilijk zijn, maken we op 20/5 een oefentoets waarin alle maal- en deeltafels aan bod komen. Deze toets telt niet mee voor het tafeldiploma, maar komt wel op het rapport.

Indien jullie merken dat jullie zoon of dochter het nog moeilijk heeft met de tafels, zou extra oefenen deze week zeker helpen.

Zet hem op, toekomstige tafelkampioenen!