In deze reminder staan een aantal belangrijke zaken over zeeklassen.
– Dinsdag 19 mei geef je de ID-kaart of Kids-ID van je zoon/dochter mee.
– Dinsdag 19 mei geef je, indien nodig, de medicatie van je zoon/dochter mee. Je haalt er best uit wat je zoon/dochter dinsdag en woensdagochtend nog moet innemen.
– Denk je eraan om regenlaarzen in een stevige zak in de koffer mee te geven?
– Het zakgeld dat je zoon/dochter van de ouderraad krijgt, mag je in een portemonnee steken die veilig dicht kan.
– Je zoon/dochter krijgt dinsdag 19 mei 2 linten mee met een naamkaartje. Deze mag je in de rugzak steken en aan de koffer hangen.
– Er mag geen GSM meegenomen worden.
– Er worden elke dag veel foto’s gemaakt en ‘s avonds/’s ochtends op de website geplaatst.
Niet lang meer nu… spannend! Bij vragen mag je ons steeds mailen of aanspreken op school.
Juf Helene en meester Kobe

