We zijn gestart met de typlessen. Dit volgens de methode van Typ10 online. Hierbij maken we gebruik van een laptop.
In de klas oefenen we regelmatig, maar ook thuis zal je kind hiermee aan de slag moeten. Na iedere les is er huiswerk voorzien. We leggen duidelijk uit aan je kind waar hij/zij dit online kan vinden. Nog meer uitleg vinden jullie in deze brief. Het is heel belangrijk dat de leerlingen kunnen oefenen op een Belgisch toetsenbord (AZERTY) en geen Nederlands toetsenbord (QWERTY). Mocht er enkel een Nederlands toetsenbord thuis aanwezig zijn, dan mogen jullie dit aan juf Ingrid laten weten. Dan zoeken we samen een oplossing.
We hopen jou met dit bericht voldoende geïnformeerd te hebben. De leerlingen zijn alvast heel enthousiast gestart.
Juf Ingrid en juf Lotte

